неделя, 1 юни 2014 г.

Лимонови палачинки в лимонов сироп!

    Голямо заглавие написах, няма що! Като за добро утро да ви сервирам закуската и да започвам с план-графика за днес, че доста оптимистичен съм го написала, освен това пак не мога да сколасам с всички неща, които искам да ви споделя, да му се не види и времето. Та хайде на масата да пием по кафе и да ви почерпя с невероятно сочни палачинки, полети с лимонов сироп, а ягодите са за разкош, нали сега всичко е ягоди, та са ми голямо вдъхновение и искам да изпробвам повече рецепти с тях, докато не захапя черешите, та те са ми голяма слабост, но днес имах сериозно затруднение с намирането на хубави череши, а повярвайте ми работя до един от най-големите пазари, но това е друга тема.




    Лимонови палачинки с лимонов сироп!

    Продукти:
      идея:JensFavoriteCookies

    1 1/2 ч.ч. брашно
    1 с.л. захар
    1 с.л. бакпулвер
    1/4 ч.л. сол
    2 с.л. олио
    1 яйце
    1 1/4 ч.ч. прясно мляко
    кората и сока на половин лимон

    За соса:
    1/2 ч.ч. захар
    1/2 ч.ч. кафява захар
    2/3 ч.ч. вода 
    кората и сока от половин лимон

    В голяма купа смесваме брашното, захарта, солта и бакпулвера, разбъркваме добре.
    Добавяме олиото, млякото, яйцето и кората и сока от лимона, смесваме.
    Тестото е гъсто, а и да остане на бучки, не е фатално.
    Пържим в много силно загрят тиган.
    Междувременно смесваме в касерола всички продукти за сиропа и оставяме на слаб огън докато се редуцира и сгъсти.
    Сервираме палачинките обилно поляти със топъл сироп.



   
    Безкрайно вкусни, но нали знаете, слабост!
    Честит Празник на всички деца и на всяко детско запазило се във всеки!
    Прекрасен ден на всички!
   





    

15 коментара:

  1. E може ли още с отварянето на очите си да видя тази прелест ?
    Гладна съъъъм, идвам ти нагости :)

    ОтговорИзтриване
  2. Повторението е нормална за всяко дете:)))):Честит празник!
    :)))И ако може ,и аз ще се самопоканя и идвам с Насето:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Павлинка, никога не съм опитвала сирпирани палачинки, но си представям какво удоволствие е...
    Прекрасни са! :)
    Честит празник и на теб, нека детето винаги те радва отвътре. ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни са и според мен, Линка! :) А пък комбинацията от ягоди и лимон е много сполучлива и апетитна! :)
    Честит празник и с нетърпение очаквам ягодовата тортичка. ;)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Какви са пухкави, пък и според съставките много ароматни!
    Честит празник и на теб!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви момичета, много усмивки ви пожелавам в утрешния ден и благодаря, че споделихте закуската си смен!

    ОтговорИзтриване
  7. Павлинче, тези палачинки ще ги сънувам и въпреки, че днес имахме на трапезата си палачинки ми се ще да опитам и от твоите, ама ти да ми ги приготвиш. Такова изкушение са... Много пухкави и сочни, страхотни снимки. Приятна неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ама веднага да идваш, с най голямо удоволствие бих ти направила едни палачинки! Прегръдка!

      Изтриване
  8. Поли, и аз правих палачинки за закуска в неделната сутрин, но бананови :) Твоите разкошотии ще бъдат опитани следващия уикенд задължително, тъкмо няма да се повтарям! Ние сме големи палачинковци като цяло вкъщи, а тези свежи и сочни пухчета много ме впечатлиха :)
    Поздрави и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, скоро ще ми викат палачинковото момиче, обожавам палачинки! Поздрави и от мен!

      Изтриване
  9. Ухаят, мда. Обожавам аромата на лимон. Виж , за яденето му, имам известни резерви, ако е много наситен вкусът! Но снимкитеса трепач! Поздрав, Линче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даааа, за яденето самопоединично, не мога и да го помиришша, но в сладък вариант много обичам! :)

      Изтриване
  10. Линка,ти до най-големия пазар,аз-до най-многото градини с череши и не можем да си отядем на хубави,ама така ще е тази година с тези дъждове,че и хич не са сладки.
    Палачинките наистина са ти слабост и тук са в своя дом бих казала!
    И този път изкусителни кадри ми замайват погледа!
    Прегръдка и щастливо лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно така е, в събота едва намерих ягоди да направя поне една доза сладко, наистина не са много сладки, но това е положението! Прегръдка и от мен!

      Изтриване
  11. Ох, велики снимки ...
    ще пробвам и този вариант на поднасяне Павлинка ... ние без лимон пък на масата не сядаме, само където на палачинки не съм се сетила да го слагам :)

    ОтговорИзтриване